Erik Rennen voorzitter van N-VA arrondissement Halle-Vilvoorde

Op 18 maart 2011

Erik RennenDe N-VA-leden uit het arrondissement Halle-Vilvoorde hebben een nieuw bestuur voor de komende 3 jaar verkozen. Deze verkiezingen die doorgingen in CC Het Bolwerk te Vilvoorde, konden rekenen op een bijzonder grote belangstelling.

De leden verkozen Erik Rennen uit Zaventem tot voorzitter van de nieuwe ploeg. Erik is sinds 2006 gemeenteraadslid in Zaventem en was de voorbije jaren ondervoorzitter van het arrondissementeel bestuur.

Overijsenaar Joris Kelchtermans werd verkozen als secretaris. Hij volgt Guy Uyttersprot op die tot ondervoorzitter werd verkozen. Joris was in het begin van deze eeuw reeds jongerenvoorzitter van Jong N-VA nationaal. Hij zetelt voor de N-VA in de OCMW-raad van Overijse. Ondervoorzitter Guy Uyttersprot is in de gemeente Affligem gemeenteraadslid.

Voorzitter Erik Rennen is zeer tevreden met het nieuwe bestuur. "Met deze mix van jonge krachten en ervaren bestuursleden uit vele gemeenten van ons arrondissement zijn wij uitstekend gewapend om alle afdelingen in 2012 volop te ondersteunen naar een volgend verkiezingssucces."

Het nieuw verkozen bestuur en de parlementsleden uit Halle-Vilvoorde zullen zich ook sterk blijven inzetten voor het behoud van het groene en het Vlaamse karakter van de Rand.